Time Travel (Moonnight Remix) - Daley

Time Travel

——在启示录两位大师结束会面,Ezio卸下袖箭的时候,我的音乐集刚好响起这首陌生的歌。留作纪念吧。

凡是过去,皆为序曲。剥离灵魂,别无他物


They say live within the moment

人们都说活在当下,

Cause there's nothing else but now

现在什么都失去意义了,

But I'm sleepless and it's over

一切都结束了,然而我彻夜难眠。

So somebody show me how

有人告诉我 ,

I can get back to a feeling

我可以找回当初的感觉,

That existed in the past

那些存在于过往的。

Find somebody with some meaning

找寻生命中有意义的人,

Try to equal what we had

试着去权衡我们曾拥有的一切。

I wanna go

我想穿越时空 ,

All the way back...All the way

回到过往,倾尽所有

 

All I really need

我真正亟需的

Is time travel and you

是一场和你的时间旅行

Don't know what this is

不知前路,

We're travelling through

我们置身旅途

 

All the memories

所有的记忆,

Unravel with you

都是和你在一起的时光。

So all I really need

是的,我真正所求

Is time travel

是一场时间的旅行

And you...

与你一起 

 

It's the silence that will save us

这沉默将拯救我们,

Now all too much has been said

现在已经说得太多太多,

We no longer know the people

我们已是陌路 ,

That we cling to on the bed

曾经沉醉缠绵 

 

Is it beyond reparation?

一切无法挽回? 

Does this have to be the end?

我们是否就此结束?

 

In an alternate dimension

在另一个次元,

Maybe we could start again

也许我们可以重新开始。



评论 ( 2 )
热度 ( 8 )
  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据

©  | Powered by LOFTER